سوالات متداول

سفارشات من چه زمانی ارسال می شود؟

تحویل سریع شامل محصولاتی میگردد که توسط مشتری به صورت آنلاین پرداخت شده است
در شهر شیراز حداکثر به مدت 24 ساعت پس از خرید  و در شهرهای دیگر بین 5 تا 7 روز کاری محصول به دست مشتری میرسد.

چگونه سفارش را ثبت کنیم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی.

چگونه سفارش را ثبت کنیم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و پرداخت باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

 بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش تیم خدمات مشتریان پوژمان در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند تا تمام اطلاعات و سفارش با شما چک شود. اگر بعد از ثبت مدت زمان طولانی تیم خدمات مشتریان پوژمان تماس نگرفتند لطفاً با شماره 32291080 - 071 و یا آدرس ایمیل salar2007@gmail.com تماس بگیرید .

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

در هر زمانی پس از ثبت سفارش لطفاً با تیم خدمات مشتریان با شماره 32291080 - 071 تماس بگیرید و سفارش خود را تغییر دهید. در مورد لغو سفارش نیز در هر زمان تا قبل از ارسال امکان پذیر است.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن حتما باید با پوژمان تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پوژمان با شما تماس خواهند گرفت.

آیامی توانم کالایی که درحال حاضر درسایت موجود نیست را پیش خرید کنم؟

 تیم پوژمان تمام تلاش خود را می کند تا تمام محصولات در سایت به روز و موجود باشند. ولی متأسفانه امکان پیش خرید کالا درحال حاضر وجود ندارد.

آیا می توانیم در سایت کالایی را رزرو کنیم؟

 خیر، متأسفانه وقتی کالایی ناموجود باشد، چون تضمینی برای موجود شدن مجدد آن در آینده وجود ندارد ما نیز نمی توانیم کالایی که در سایت ناموجود است را برای شما رزرو کنیم.

چطور از موجود بودن یک برند یا کالای خاص مطلع شوم؟

 می توانید با جستجو در صفحه اصلی پوژمان برند یا نام کالای مورد نظر خود را جستجو کنید و یا با تیم خدمات مشتریان پوژمان 32291080- 071 تماس گرفته و یا درخواست خود را به آدرس salar2007@gmail.com ارسال نمایید.

آیا تمام اجناسپوژمان اصل می باشد؟آیا پوژمان کالای دست دوم نیز به فروش می رساند؟

بله، تمام محصولات پوژمان نو، اصیل و دارای گارانتی معتبر می باشند. پوژمان سلامت و نو بودن کالای خود را نزد شما تضمین می کند.

سوال دیگری دارید ؟

با ما تماس بگیرید

لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید:
09170005033-09021185033-07132286872